آلو 104 روپے فی کلو کر دیا گیا صدر کی عوام سے آلو کم کھانے کی اپیل

KaprayWapray.com

 

مصر کے صدر عبدالفتاح السیسی اس ہفتے شرم الشیخ کے ریزورٹ میں ورلڈ یوتھ فورم پر روزانہ گفتگو کرتے ہوئے، شام کی تعمیر سے مذہبی رواداری کے موضوعات پر چھپا رہے ہیں – لیکن یہ آلو کے بارے میں یہ بات بتائی گئی تھی کہ سب سے زیادہ برتن کو ہلکا تھا.

“کیا آپ اپنے ملک کی تعمیر کرنا چاہتے ہیں اور قابل اعتماد ریاست بنیں گے، یا کیا آپ آلو دیکھنا چاہتے ہیں؟” سیسی نے کہا کہ مصری سرکاری ملازمین اس سال تنخواہ کے بغیر جانے جاۓٔ گے جو اس سال حکومت کے اخراجات میں اضافہ ہو گی.

سیسی نے گزشتہ دو ہفتوں میں مسابقتی سبزیوں کی قیمت میں تقریبا 6 مصری پاؤنڈ ($ 0.3346) فی کلو گرام تک 14 پاؤنڈ سے بڑھ کر وسیع پیمانے پر اضافہ کیا تھا،

جس میں مقامی اخبارات کی طرف سے “آلو بحران” کو وسیع پیمانے پر ڈال دیا گیا تھا. سڑک پر گفتگو کا ایک گرم موضوع.

اس بیانات نے مصریوں کے ساتھ ایک اعصاب کے ساتھ ایک اعصاب کا نشانہ بنایا تھا جس میں آئی ایم ایف کی مدد سے بدعنوان کے اقدامات اور کھانے کی قیمتوں میں اضافے کی وجہ سے، سوشل میڈیا پر تنقید اور مذاق کی طرف اشارہ کیا گیا.

مصر کے بندرگاہ کے شہر الیگزینڈریا کی بنیاد پر ایک مقامی نیوز سروس کی طرف سے چلنے والے ایک فیس بک سروے نے لوگوں سے پوچھا کہ آیا وہ ایک قابل قدر ملک بنائے گا یا آلو کھاتے ہیں. سروے میں تقریبا 24،000 ووٹ درج کیے گئے، جن میں سے 89 فیصد “آلو کٹ” کھاتے تھے.

ایک اور فیس بک پوسٹ پڑھا ہے: “آلو اور چاول یا سلاد کے درمیان ایک انتخاب عام ہے، لیکن آلو اور قابل قدر ملک؟”

مزاحیہ مصریوں کے لئے ان کی مایوسی کے لئے ایک موقع فراہم کیا. 2014 میں اپنے انتخاب کے بعد سیسی نے اختلافات کے لئے سب سے زیادہ مواقع بند کردیئے ہیں، کہ وہ 2011 کے بغاوت کے نتیجے میں بحران کے بعد ملک کو مستحکم کرنے کی کوشش کررہے ہیں.

سی سی کے لئے حساسیت اصلاحات ایک اہم چیلنج ہے. مصر میں 12 بلین ڈالر کے تحت اصلاحات پر پابندی عائد ہے جو 2016 میں آئی ایم ایف کے قرضے پر اتفاق ہوا اور غیر ملکی سرمایہ کاری کو فروغ دینے کا مقصد.

پروگرام کے تحت، دولت نے کرنسی کو تقسیم کیا اور آہستہ آہستہ ایندھن سبسڈی کاٹ رہا ہے اور لاکھوں مصریوں کو رہنے کے اخراجات کے طور پر کشیدگی کے تحت ڈال دیا.

سستے غذا کی فراہمی 1960 کی دہائی سے مصر کی سیاست کی مسلسل رہی ہے، اور حال ہی میں اصلاحات نے ابھی تک اپنے بڑے پیمانے پر فوڈ سبسڈی کے نظام کو چھٹکارا چھوڑ دیا ہے.

جب مصریوں نے پولٹری سمیت کھانے کی مصنوعات میں کمی کی شکایت کی تو حکومت نے دستیابی کو یقینی بنانے میں قدم رکھا.

نعیم بروکرج کے سربراہ تحقیق کے سربراہ ایلن سینڈیپ نے کہا، “واضح طور پر یہ دردناک ہے کیونکہ ہم صرف 2016 میں اینٹی بائیوٹیکٹس لینے لگے ہیں، اور ہم پورے پروگرام کے ذریعے دیکھتے رہیں گے اور جب تک کہ پائیدار نقطہ نظر سے اچھی باتیں ٹھیک کریں.”

“ہم اب بھی فلو سے باہر نہیں ہیں. اب بھی اینٹی بائیوٹکس پر.”

سیسی، جس نے مصریوں کو جسمانی طور پر فعال طور پر فعال کرنے کی حوصلہ افزائی کی ہے، گزشتہ ہفتے ہفتے کے مہینے میں سب سے بڑی شکل میں شمشاد الشیخ کے ارد گرد اپنی موٹر سائیکل پر سوار ہونے والے صحافیوں کے ساتھ بہت زیادہ میڈیا پرستار تھے.

لیکن ملک کے نوجوانوں کے درمیان بڑے پیمانے پر موٹاپا پر بعد میں تبصرہ کیا گیا تھا کہ زیادہ سے زیادہ کالجوں کے طلباء کو نصفانہ وزن میں بھرایا جانا غلطی کا سامنا کرنا پڑا.

فیس بک کے ہتیجوں سمیت #fatsagainstthepresident اور #togetheragainstfrenchfries سیسی کے تبصروں دونوں پر پکو مزہ، ایک فیس بک پوسٹ کے ساتھ کسی بھی آلو کے ساتھ کسی قوم کے لئے مہم کے لئے بلا نہیں ہے.

Facebook Comments

Comments are closed.